איך מגיעים לקוריאה?



קוריאה היא חצי אי שנמצא ביבשת אסיה בין שתי המדינות סין משמאלה ויפן מימינה.



ישנן טיסות ישירות לקוריאה שאותם מבצעת חברת "קוראן אייר".



פה אני אתן לכם את המלצותיי לגבי חברות התעופה השונות שמטיסות לקוריאה מניסיוני וניסיונם של חבריי.
נתחיל כמובן עם "קוראן אייר" חברה מדהימה ומומלצת מבחינת הכול והטיסה ישירה  למי שרוצה לחוות חוויה קוריאנית כבר מהטיסה לשם מבחינת הכל!
כרטיסי הטיסה שלה נעים בין: 1400 ל 1600 דולר.

החברה השנייה שאני ממליצה "טורקיש איירלנס" , טורקיש  כמובן שזו טיסה שנעצרת באיסטנבול, זמן השהייה בין שתי הטיסות נע בין שעתיים וחצי ל 6 שעות. שדה התעופה נחמד אפשר לשבת במתחם האוכל ולהסתובב בחנויות השונות הבונוס הוא שיש שם מלא אסייתים! :-)
המטוס שאיתו אתם טסים מאיסטנבול לקוריאה יש מנות קוריאניות או מערביות לפי בחירתכם, אני בחרתי במנה קוריאנית היה מעולה! השירות אדיב יש טלוויזיה אישית לכל אחד עם סרטים באנגלית וקוריאנית (תרגום לאנגלית). בזמן שחיכיתי לטיסה שלי לא יצאתי לטייל באיסטנבול. אני העדפתי להישאר בשדה הבאתי טאבלט וראיתי סרטים והזמן עבר לי מהר מאוד.
מחיר הטיסות בה נע בין : 1100 דולר ל1300 דולר.

חברת התעופה השלישית שאני ממליצה היא החברה ההולנדית "KLM" גרסה דומה לטורקיש עצירה בהולנד ניתן לצאת ולטייל בעיר יש רכבת שלוקחת מהשדה ישר למרכז העיר ככה תפסתם שני ציפורים במכה אחת!
כמו טורקיש גם מחירי הטיסות בה נע בין : 1100 דולר ל1300 דולר.


החברה האחרונה שאני ממליצה והזולה ביותר היא "אוזבקיסטן איירוויס" מטוסים חדשים 
מציעה כרטיסים במחירי ריצפה של בין: 850 ל 950 דולר זמן שהייה בקוריאה עד 4 חודשים.

עכשיו כל מה שנותר הוא לבחור מה באמת מתאים לכם! :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה