רחובות, שווקים מסורתיים ופופלריים בסיאול

סיאול עיר הבירה של קוריאה היא מרכז חיי הצעירים בקוריאה ותיירים מרחבי העולם. 
בפוסט הזה אסקור לכם את הרחובות, שווקים מסורתיים ופופלריים בסיאול שתמיד ישאירו לכם טעם של עוד ....


מיונג-דונג Myeong-dong  

הוא אחד מרחובות הקניות הפופולריים שבסיאול . אבל זה לא רק יעד קניות  הוא גם מרכז של מסחר, בנקאות ותרבות פופולריים  של האוכלוסייה .
לקונים יש תערובת של דוכני רחוב, חנויות וניתן למצוא שם כל דבר, מאופנה גבוהה ללבוש מזדמן כמו גם הרבה חנויות קוסמטיקה קוריאנית המציעות מוצרים באיכות גבוהה! ובמחירים תחרותיים.
מיונג דונג מאוד פופולרי למבקרים בינלאומיים ומתמלא בתיירים יפניים בתקופת החגים היפנית המכונה "שבוע זהב" אשר פועל מסוף אפריל לתחילת מאי. הרחוב מלא בסמטאות ובכל סמטה יש המון חנויות ששווה לבקר בהן.
במקום יש הרבה מקומות להחלפת הכסף ככה שלא צריך לדאוג אם נגמר לכם הכסף הקוריאני תמיד אפשר להיכנס ולהחליף את הכסף.

אם אתם מבולבלים ולא יודעים לאן ללכת תמיד יהיו במקום צוות שלבוש באדום והם ישמחו לעמוד לעזרתכם למציאת החנות אותה חיפשתם הם נקראים: 
i-information
Myeong-dong


אינסדונג Insadong

אין מקום כמו אינסדונג אשר משדר קסם מסורתי ומקומי. שכונה מיוחדת במרכז סיאול שמעבירה את המבקרים חזרה לתקופה שבה נשים וגברים לבשו Hanbok (לבוש קוריאני מסורתי) ורכבו על סוסים.
עם בתי תה מעץ, גלריות בוטיק ורוכלי רחוב המוכרים חטיפים מסורתיים, טיול באינסאדונג הוא חובה לכל המבקרים! במיוחד בימי ראשון, כאשר הרחובות הופכים לתנועה חופשית ומתעוררים לחיים עם מופעי רחוב, נגני רחוב והמוני צעירים ומבוגרים הבאים לחוות את אחת מהשכונות המרתקות והיצירתיות בסיאול. בעוד הבידור כאן הוא בחינם, אינסאדונג הוא גם אחד המקומות הטובים ביותר בסיאול לרכישת אמנות מסורתית קוריאנית, מוצרים, ומזכרות אחרות, כפי שהוא מלא בחנויות עתיקות, גלריות אמנות, חנויות מכשירי כתיבה מסורתיות, מלאכת יד, כלי חרס ופורצלן, חנויות ספרים, וחנויות לציוד אמנות. אינסאדונג הוא גם מקומם של מסעדות ובתי תה מסורתיים רבים.

באינסאדונג מומלץ לבקר גם:

Ssamzie-gil
Ssamziegil הנו קומפלקס תרבות וקניות מסורתי ובו מעל 70 חנויות שמוכרות פריטים שונים, החל מאופנה ואמנות וכלה במזון ואבזרים, על ארבעה קומות מעל הקרקע המחוברות על ידי מדרגות לולייניות.

Mokin מוזיאון וגלריה
Mokin מוזיאון וגלריה היא גלריית נושאים פופולרית בה יש פסלי עץ מעניינים, מסתוריים ומיוחדים מקוריאה, יפן, נפאל, פיליפינים, וטיבט.
המילה "mokin" מתייחסת לפסלי עץ המבוססים על צורות אדם ובעלי חיים.

הגלריה Lux
נפתח ב1999, גלרית Lux הוא הגלריה לאמנות צילום הראשונה של אינסאדונג.

*Toto's  מוזיאון נוסטלגי וחנות מתנות
טוטו הוא מוזיאון המציג פריטים שהיו נפוצים בקוריאה ב 1960-1970 כולל צעצועים וינטאג', חטיפים, כלי בית, ועוד...

Kyungin מוזיאון לאמנות
Kyungin המוזיאון לאמנות הוא מוזיאון שמערבב תרבות מסורתית ומודרנית דרך עבודות בתערוכה, אירועים וטקסים המסורתיים של שתיית תה קוריאנית. המוזיאון בנוי בסגנון של hanok (בית קוריאני מסורתי).

** זהו הרחוב אהוב עלי בכל קוריאה!
** בתחנת הרכבת למטה יש חנויות ושווקים לקניית בגדים וקוסמטיקה במחירים זולים ונוחים שם התחנה היא Jonggak כי יש שני דרכים להגיע ל אינסדונג.

Insadong

הונג-דה Hongdae

כאשר אתה חושב על "אזור Hongdae," הדברים הראשונים שצצים במוח הם בתי קפה, מועדונים, אופנה, מוסיקה מחתרתית ופסטיבלי אמנות. האמנים שאינם מהזרם המרכזי שנאספו ברחבי אוניברסיטת Hongik  ב-1990 שהפכו את השכונה למרכז האמנות והתרבות של היום.
ב Hongdae תוכל ליהנות מזרם בלתי פוסק של אופנה, מוסיקה ומחול. זה באמת עולם אחר, נווה מדבר עירוני.
האזור מאוד חיי גם ביום וגם בלילה מבחינת האפנה יש שם חנויות אופנה מגוונות ומיוחדות, בתי קפה, פאבים ומועדונים מגוונים ושונים. יש הופעות רחוב של להקות הינדיות שלא רואים בכל מקום.
תוכלו למצוא שם גם את:
* בית הקפה של הלו קיטי
* מוזיאון הטריקים- Trick Eye Museum  שנמצא ממש קרוב לבית הקפה של הלו קיטי
* בית הקפה מהסדרה הפופולרית "קופי פרינס".  

Hongdae

איטה-וואן Itaewon
אם הלכתם לטייל והתחלתם לראות זרים כמו אמריקאים, חיילים אמריקאים, טורקים או אפרו-אמריקאים... סימן שהגעתם לאזור Iteawon.
Itaewon הוא מקום ייחודי בסיאול שבו אפשר לפגוש אנשים מלאומים ותרבויות מגוונות.
יש בדיחה פופולרית האומרת כי אנשים מחו"ל לא לא מכירים את סיאול, אבל הם שמעו על Itaewon.
בתקופה שלאחר מלחמת קוריאה, חיילים אמריקאים החלו להישאר ב-Yongsan Garrison וכתוצאה מכך, מספר רב של עסקים ומתחמי דיור נוצרו בYongsan . כהכנה למפגשים בינלאומיים, משחקים אולימפיים בסיאול, הממשלה חיזקה את תשתיות תיירות ובמסחר המתחדשת, מה שגרם לתיירים בינלאומיים מחלקים אחרים של העולם (כגון יפן, דרום מזרח אסיה, אפריקה, המזרח התיכון, וכו ') לבקר ב Itaewon.

Itaewon בדרך כלל מתייחס לרחוב מלא בחנויות, מסעדות ודוכנים מעל 1.4 קילומטר חנויות אופנה מתמחות בבגדים שונים מיובאים, מוצרי עור, מוצרי פרווה, תיקים, נעליים, וריהוט עתיק.
חנויות בינלאומיות מצוידות  היטב במידות גדולות לבגדים  שאינן זמינות באזורים אחרים, וחייטים מנוסים מציעים בגדים מותאמים אישית.
ב Itaewon  תוכלו למצוא מסעדות ומאכלים מסביב לעולם פאבים ומועדונים שונים עם אוכלוסיה מרחבי העולם (יש גם מועדוני דראג קווין) מה שלא תוכלו למצוא במועדונים אחרים ברחבי העיר.

Itaewon המקום היחידי שלא תרגישו זרים בו. :-)

Itaewon
דונג דה מון dongdaemun

ב dongdaemun  תוכלו למצוא המון פריטי אופנה שאפשר לעלות על הדעת ממוצרי בד, בגדים, אבזרים, ודברים לחתונה.
מגמות האופנה החדשות, יחד עם הבדים החדשים, לעתים קרובות יעשו את הופעת הבכורה שלהם בשוק זה. זהו ביתם של ספקי הבגדים הגדול בקוריאה, ומעצבים ששואפים להגיע לכאן כדי לחדד ולבחון את כישוריהם. בגדים זולים ומגוונים מושכים לא רק תעשיית האופנה, אלא גם את הצרכן הממוצע. זה הפך למקום הומה קונים קוריאנים וקונים מרחבי העולם גם יחד.
השוק החל כשוק מסורתי ב1905 וחווה את השינוי הגדול הראשון שלו ב-1970 כפי שהוא החל להתפתח כמרכז תעשיית הטקסטיל (שניהם סיטונאית וקמעונית), תרם תרומה נוספת לצמיחה הכלכלית המהירה של קוריאה באותה תקופה.
עם הבנייה המאוחרת של קניונים מיוחדים לקניות באזור, השוק הפך לאזור קניות מפורסם.
סיטונאים מרחבי המדינה באים לבקר בשוק בלילה, וזה יוצר תמונה לילית מיוחדת בסיאול. השוק הוא שילוב של חנויות מסורתיות ומודרניות. חנויות מסויימות משמרות את המבנה הישן שלהן ובאזור ישנם קניונים מודרניים.
 כגון: Cerestar, Migliore, Designer’s Club, and Doosan Tower שצצו בשנת 1990 על מנת למשוך קהל צעיר התחילו להחזיק בתחרויות מוזיקה והופעות ריקוד תכופות בלילה. תצוגות אופנה שונות ופסטיבלים מתקיימות גם בכל ימות שנה.
למרות שחנויות יכולות למכור  מוצרי סיטונאות , צרכנים ותיירים יכולים לרכוש אותם במחירי השוק. השוק מציע בדים מיוחדים שלא תמצאו בשום מקום אחר ומוכרים את החומר ואבזרים במחירים סבירים מאוד. אבזרים פשוטים אפילו יכולים להתבצע באתר בכמה חנויות. במקום יש  שפע של שירותי המרת מטבע  ומידע שיכול לספק חווית קנייה נעימה למבקרים בינלאומיים.

dongdaemun



Gangnam גאגנאם
Apgujeong & Cheongdam  אפגוג'אונג וצ'אונג-דם - שאנז אליזה של אסיה

זהו רחוב אופנה יוקרתי וסלוני יופי ממש בכניסה לגאגנאם (סטייל ) Gangnam המפורסם
ידוע כאזור תעשייתי ומיזם מתקדם עם מרכזים עסקיים גלובליים מתחמי דירות יוקרה מי שגר שם נחשב כאחד שיש לו הכנסה גבוהה מאוד ולא הכנסה משפחתית.
Apgujeong and Cheongdam-dong אזורי קניות יוקרתיים במיוחד לעשירי Gangnam.
Apgujeong and Cheongdam-dong  נחשבים למקומות "חמים", בדרך כלל מובילים בסגנונות אופנה חדשים ומגמות חברתיות בקוריאה.

Apgujeong-ro או בעברית שדרת Apgujeong הוא מרכז האופנה יוקרתית ומלא בחנויות כלבו ומותגי יוקרה אופנתית. חנויות מעצבים קוריאנים ובינלאומיות, גלריות, ורבת חנויות (מוצרי מעצבים בבוטיקים קטנים יותר), ומקומות בילוי יכולים בקלות להכריע את המבקרים מזדמנים.
Apgujeong-ro מושך מנהיגי תעשיית אופנה שונים וחובבי אופנה מארגנים באזור פסטיבלי אופנה ואירועים שונים.
מלבד אופנה, Apgujeong וCheongdam-dong האזור מציע מכוני ניתוחים פלסטים ידועים מאוד, מכוני טיפול יופי, מכוני עיצוב שיער.
Apgujeong וCheongdam-dong  מגלמים את אורח החיים המודרניים והעשירים בקוריאה, שמעידים אנשי המקצוע הצעירים שנוהרים לבתי הקפה, הברים, והמסעדות האופנתיות של האזור.

** גאגנאם נמצאת בצידו השני של נהר האן, הרבה אנשים שאינם היו בקוריאה אינם יודעים זאת

אם אתם נמצאים באזור מיונג דונג לוקח משם בערך בין 20 דקות ל 40 דקות הגיע לשם עם הרכבת
תלוי בשעות העומס.
** מי שרוצה להזמין חדר במלון/הוסטל או להשכיר חדר אמליץ לעשות זאת באזור מיונג דונג שזה צידו השני של הנהר משום שרוב האטרקציות נמצאות שם.
אזור Gangnam

שינסה-דונג ג'ארוסו-גיל  Sinsa-dong Garosu-gil



רחוב של רגישות אמנותית מעוצב על ידי מעצבים ואמנים
ואכן, יש הרבה garosu-gil ("רחובות עטורי עצים") בסיאול. ובכל זאת, Garosu-gil בSinsa-dong ידוע בקרב האזרחים ותיירים זרים כאחד, לא רק בגלל שזו היא טיילת יפה באמצע העיר, אלא משום שהיא חותרת להגיע לטעם תרבותי ייחודי ורגישויות אמנותיות.

האזור מעוטר בעצי גינקו, Garosu-gil משתרע פחות מקילומטר בSinsa-dong, אבל עדיין נחשב לאזור מרכזי בתוך אזור Gangnam  (מרכז עסקים בסיאול דרום מזרח). זה נכון שGarosu-gil מתגאה נוף מרהיב באביב ובסתיו עם עצי גינקו המוזהבים, אבל מה שמסנוור מבקרים בעיקר זה האוסף של חנויות עתיקות והאווירה בוהמיינית הייחודית שלו.
Garosu-gil  שוכנו גלריות אמנות מ1980 וחנויות קטנות מ 1990. במהלך העשור האחרון, חנויות מודרניות החלו להתרבות ברחובות, לצד מספר חנויות עיצוב פנים. השינוי הנוכחי שלו הגיע מגידול במספר החנויות המנוהלות על ידי מעצבים, אמנים, ומעצבים שלמדו בחו"ל וחזרו בהמונים מאוחר בין שנות ה 90 המאוחרות לשנות ה 2000 המוקדמות.
בעוד רחובות אחרים ב Gangnam אמורים להיות מפואר ומודרני, Garosu-gil מציג דיכוטומיה מרתקת של ישן והחדש, את הקרירות של חיי העיר המודרניים והחום של ימים עברו. יש אנשים שטוענים ש Garosu-gil דומה סוהו, ניו יורק; אחרים משווים את זה לרחוב אירופאי.

Sinsa-dong Garosu-gil


קניון ה COEX

COEX  מציע שילוב נוח של אטרקציות קניות ותיירות לתיירים וקונים בינלאומיים.
הקניון ממוקם ב Samsung-dong בתוך רובע העסקים המרכזי של Gangnam.

קניון ה COEX הוא קומפלקס הקניות תת קרקעיים הגדול ביותר באסיה; הבניין גדול פי 14.5 פעמים מהאצטדיון האולימפי. המקום מכיל כמעט כל מה שתיירים עשויים להזדקק: בגדים מתחתונים לבגדי ספורט, קוסמטיקה, שעונים, מכשירים ניידים, ציוד משרדי, פרחים, משקפיים, ציוד צילום, ועוד.
מבקרים המחפשים מותגים מפורסמים יכולים למצוא אותם בחנות Hyundai
וב COEX SKM דיוטי פרי.
בנוסף לאולמות התערוכות ה COEX מציע גם מגוון רחב של בידור וחווית פנאי. במקום יש אולומות קולנוע מהטובים ביותר שם מציגים סרטים מרחבי העולם וכן הקרנות טרום בכורה של סרטים ומארח אירועים מהשטיח האדום. בנוסף בקניון יש אקווריום גדול, חנות ספרים Bandi & Luni’s, COEX אפילו יש מרחבים תרבותיים ייחודיים כמו המוזיאון קימצ'י, אשר מספק לאורחים הזדמנות ללמוד על קימצ'י והתרבות שהולכת יחד עם זה. למי שרעב, יש מגוון רחב של מסעדות באתר הלקוח טעימות ובתי אוכל מגוונים מספיק כדי לספק את טעמו של כל מבקר, לא משנה מאיזו ארץ הוא מגיע J

הקניון הוא מבוך אשר המבקר יכול ללכת לאיבוד ולא למצוא את עצמו לכן מומלץ ללכת לעמדת המידע ולבקש את מפת הקניות כדי שחווית הביקור שלכם תיהיה מהנה יותר.

** הקניון נמצא בצידו השני של נהר האן כמו אזור גאגנאם.
קניון COEX



אם אנחנו כבר ב COEX אני לא אכתוב על המקום היפה הזה בעמוד אחר אני ישר אשלח אתכם לשם 
שמו הוא:Bongeunsa Temple המקדש Bongeunsa ממוקם מצפון לבניין COEX, ונבנה בשנת 10 שלטונו של שילה המלך Weongseong’s . ב 1498, המלכה Jeonghyeon שופץ המקדש Gyeonseongsa  במזרח המאוזולאום  המלכותי של המלך Seongjong’s ושינה את שמה בית המקדש ל Bongeunsa. ממוקם במקור בסמוך למאוזולאום המלכותי (1 ק"מ הדרום מערבי), המקדש הועבר למיקומו הנוכחי בתקופת שלטונו של המלוכת ג'וסון שהמלך היהMyeongjong. 
מאוחסנים שם כ 3,479 כתבים בודהיסטים של 13 סוגים, הכוללים יצירות של קים ג'ונג-הי. הטקס הבודהיסטי בשם Jeongdaebulsa, מתקיים בכל 9 בספטמבר בלוח השנה הירחית, שבו נזירים צועדים ונושאים את כתבי הקודש על ראשם ומדקלמים את Beopseongge (טקסים בודהיסטים).


מקדש Bongeunsa

Munjeong-dong Rodeo Street


Munjeong-dong  היה עיירה קטנה ומנומנמת הממוקמת בפאתי הרחוקה של דרום מזרח סיאול.
היום מרכז Outlet הקניות הגדול ביותר בקוריאה. מותגים מפורסמים במחירים מוזלים !

רחוב רודיאו Munjeong-dong הוא מרכז  הקניות הראשון בקוריאה. יש בו מגוון כה רחב של מותגים. מעל 200 חנויות מציפות את הרחובות סמוכים למשרד העיר (Town Office), האזור מציע לך מגוון רחב של מוצרים הכוללים חליפות לגברים ונשים, לבוש מזדמן, בגדי ספורט, ונעליים. שלא כמו חנויות אחרות, מרכז קניות זה מציע מבחר של מותגים ענק, כדי לספק לכולם את המידות שלו ממידות קטנטנות למידות גדולות.


באזור יש מגוון בתי קפה ומתקיימים אירועים הכוללים מגוון רחב של תצוגות אופנה ופסטיבלים הפועלים בהתאם לעונה.


Munjeong-dong Rodeo Street


סאמצ'יונג-דונג - Samcheong-dong
הוא אחד המקומות הייחודיים ביותר בסיאול בו מסורת ואומנות מודרנית נפגשים.
באזור תוכלו למצוא בתים מסורתיים שנשמרו, גלריות יוצאו דופן, בתי קפה מיוחדים, חנויות שונות. המקום משרה רוגע בשל יחודו.

משמאל ל סאמצ'יונג-דונג  נמצא הארמון Gyeongbokgung ומימינו הארמון Changdeokgung ולשכת הנשיא (Cheong Wa Dae) ורחוב אינסה-דונג צפונית ודרומית למקום. מה שאומר שלפי עקרונות הפנג שואי אומרים של  סאמצ'יונג-דונג מיקומו אידיאלי לחלוטין. פרוש השם הוא "סאם" זה שלוש  ו"צ'אונג" פרושו נקי או טוב. המקום קיבל את שמו בהתייחסות לשלושה הדברים יש לו שפע ממנו כגון: מים נקיים, הרים שכנים ויפים ותושבים טובי לב.

 במקום תוכלו למצוא שמירה על היופי העתיק של הבתים המסורתיים המקום מפורסם בשמו כפר  Bukchon Hanok מתייחס לאזור הצפוני של עיר הבירה הישנה שבו מעמדות האצולה חיו בתקופת שושלת Joseon. המקום נשמר להפליא ומתמזג עם ההמולה של העיר ולכן זה הופך אותו למקום מאוד מיוחד ששווה לבקר בו!

Samcheong-dong

נאם דה מון מארקט - Namdaemun Market 

שוק מסורתי עם 600 שנים של היסטוריה!

נאם דה מון כשמו בעבר סאנגיה-מון ( Sungnyemun) מתייחס לשער הדרומי של ארבעה שערים שמוביל לטירת העיירה בתקופת שושלת Joseon. כמבנה העץ שנותר העתיק ביותר בסיאול ואוצר הלאומי מס '1, נאם דה מון מסמל את ההיסטוריה של סיאול מהעבר להווה, והוא אהוב על ידי קוריאנים בכל מקום.
נאם דה מון מארקט ממוקם באזור המזרחי של Namdaemun ובאזור שבין התחנה של סאול (Seoul Station)  ומיונג דונג. כהשוק המסורתי הגדול ביותר בקוריאה, בנאם דה מון מארקט  נהוג היה למכור בעיקר גידולים, פירות, וכו', אבל היום השוק עוסק במוצרי טקסטיל, כלי אוכל, אלקטרוניקה, תוצרת מקומית, מלאכות מסורתיות, מוצרים מיובאים, ועוד הרבה יותר. השוק מפיץ יותר מ -90% מבגדי הילדים נמכרים בפריסה ארצית.
במקום יש מעל ל 5,400 חנויות קטנות שמוכרות  את הסחורה באופן ישיר או סיטונאי במחירים זולים. במקום בנוסף לחנויות ישנם המון דוכנים שונים ומגוונים מאוכל עד לבגדים ומוצרים שונים.

מומלץ מאוד לבקר בשוק אם אתם רוצים לחוות את התחושה של שוק מסורתי קוריאני ולרכוש מגוון שלמוצרים במחירים זולים.
אני מאוד אוהבת את המקום!

מהסיטי הול ניתן להגיע לשם ברגל 5 דקות הליכה אם הפנים שלכם לכיוון הארמון ומתחם הסיטי הול מאחור אז צריך לחצות את הכביש לכיוון השמאלי שיהיה מול למתחם הסיטי הול ולא הארמון שם תשאלו כל עובר ושב והוא יגיד לכם איך להגיע לנאם דה מון.
Namdaemun Market

Ewha Univ. & Sinchon 

                      
האזור ממוקם בצפון המערב סיאול, Sinchon הוא ביתם של מספר האוניברסיטאות פרטיות. האזור הוא גן העדן של הקונה, המציע מגוון רחב של סגנונות ומחירים. האוסף של חנויות אפנתיות, ברים, ומאכלים טעימים מושך את המוני סטודנטים וכל ימות שנה חופשיים בדעות אחרות, מה שהופך את זה אחד המקומות יצירתיים והאנרגטיים ביותר בעיר.
הרחוב המסחרי בין תחנת Ewha ו"אוניברסיטת הנשים "Ewha נחשב לאחד מאזורי הקניות החמים ביותר עבור נשים צעירות בקוריאה. למרות השינויים הקרובים באזור עם הבנייה של קניון ענק חדש, הרחוב עדיין ביתם השיקי של סלוני השיער, חנויות אופנה המסנוורות, ובתי קפה מעולים, שנותנים תמונה ייחודית וטעם מותאם לנשים צעירות!

סינצ'ון היא תחנת הרכבת התחתית העתיקה ביותר בסיאול. התחנה נבנתה ב 1920 ונועדה במקור להיות תחנת עצירה בין קו Gyeongui לבין Sinuiju שממוקמת כיום בצפון קוריאה. לאחר חלוקת שתי הקוריאות, התחנה הפכה לאתר היציאה לMunsan, המקורב לקו צבאי תחום. במאמץ לשמר את ההיסטוריה שלה, התחנה נסגרה כמה שנים מאוחר יותר ותחנה חדשה נבנתה כדי לתפוס את מקומה.התחנה הישנה עדיין עומדת כעדות למקומו החשוב של Sinchon בהיסטוריה התחבורה של קוריאה.האזור הפך ידוע לכל החיים שלה הומים המסחריים, בתי קפה צבעוניים ומופעי רחוב שונים.

זהו מקום מפלט תוסס לסטודנטים שמבלים שם בערבים ובלילות בבתי הקפה , מסעדות וחנויות ספרים.

Ewha Univ.

Times Square

הקניון הגדול של קוריאה ממוקם בסמוך Yeongdeungpo תחנת רכבת תחתית בקו מס' 1, Yeongdeungpo" טיימס סקוור" הוא גדול פי שניים מה COEX  שהיה הקניון הגדול ביותר בקוריאה בעבר.

השם "טיימס סקוור" מביא עמו תמונות מציוני הדרך המרכזי בהונג קונג ובניו יורק: הסמלים מרכזיים של חיים עירוניים שבו מסחר ופנאי באים יחד בשילוב של נוחות מודרנית כגון חנויות כלבו, בתי מלון, קניונים, ומרחבים תרבותיים. התוספת החדשה לרשימה המפורסמת בעולם הזה הוא "Yeongdeungpo טיימס סקוור" במערב סיאול, קומפלקס קניות ענק שכבר צובר פופולריות גוברת מאז פתיחתו בחודש ספטמבר 2009.

במקום ישנם מלונות, חנויות, והרבה יותר מיזה , מלבד דיור ישנו מבחר עצום של חנויות, המורכב גם הוא ממרכז לתיירות, עסקים, לינה, שירותים רפואיים, חוויות תרבותיות, ומספר עצום של מתקני שעשועים. מחנויות הנחה לחנויות כלבו, הכיכר מעניקה לצרכנים ואפשרויות בחירה רבות יותר ממה שאתם יכולים בכלל לדמיין: חנות ספרים, קולנוע, חדר כושר, חנות לבית, מסעדות, בתי מלון מהשורה הראשונה, אולמי חתונה, ואולמות אירועים. משרדים וחדרי ישיבות הנן זמינים גם כן להשכרה.

עוד תוכלו למצוא כרי דשא גינות, מזרקות מים, גינת גג גדולה בערך 21% מהשטח הכולל של המבנה. לאורך כל השנה, ישנם מופעים בחינם על ידי מוסיקאים ואירועים תוססים אחרים מוחזקים באטריום, הופך את הקניון ל מיני מרכז קהילתי שבו קונים והתושבים יכולים לבעוט לאחור ולהירגע.

Times Square 

תגובה 1:

  1. אהבתי ממש את הבלוג שלך..אני מתכננת טיול ונתקלתי תוך כדי חיפוש מידע באתר שלך והוא באמת שופע תוכן וקסם. ממש כבר רואה את עצמי לפי התיאורים שלך שם:)
    רציתי לדעת האם יש לך מידע על שווקים ואטרקציות מעניינות ששוות ביקור מחוץ לסיאול? כמו בוסאן למשל..
    אשמח לקבל מידע בנושא.

    השבמחק