פארקי שעשועים בסיאול


EVERLAND

כפרק שעשועים  EVERLAND נפתח ב1976 . למרות שנקרא במקור 'Yongin Jayeon Nongwon', החברה שינתה את שמה ל 'Everland' כדי להפוך את השם יותר מוכר לקהל בינלאומי.
המתחם נמצא מחוץ לסיאול נסיעה של כבערך 20 דקות משום שזהו מתחם ענק הוא איננו יכול להיות בלב ליבה של סיאול.

במתחם הפארק תוכלו למצוא המון אטרקציות  לכל המשפחה והמתחם מונה כ 6 פארקים שונים:

  1. פארק השעשועים המכיל כ42 מתקני שעשועים שונים כגון: תומס הקטר, בית האימה, נהר האמזונס, ספינת הפיראטים , מכוניות מתנגשות , רכבת הרים עם לופים וללא לופים אשר לא מפחידה פחות מזו ללא הלופים ועוד.... במהלך היום מתקיימת תהלוכה מרהיבה עם רקדנים ודמויות שונות.
  2. ארבע עונות גן Everland מעוטר בפרחים יפים המסודרים בסגנון גן צרפתי. מוקף בארכיטקטורה בסגנון הולנד, הגנים הם את הבמה לפסטיבלי פרחים עונתיים (צבעונים: מאפריל עד יוני, חבצלות: מיולי עד אוגוסט, וחרציות: מספטמבר עד אוקטובר), מופעי לייזר, ומופעי מזרקה מוזיקליים.
  3. גן החיות Topia בפארק המבקרים יכולים למצוא את עמק ספארי שבו ישנם נמרים לבנים, נמרים, אריות, דובים.... תוכלו להסתובב בחופשיות וזאת על מנת לספק למבקרים מבט מקרוב על יצורים המדהימים הללו. באבודי עמק, מבקרים יכולים לראות אריות לבנים ובעלי חיים אוכלי עשב שונים אחרים נסיעה על כלי רכב , ואפילו להאכיל חלק מבעלי החיים האהובים עליהם כמו ג'ירפות.
  4. Caribbean Bay - פרק מים ענק שנפתח ב1996, הפארק מצוידים באטרקציות רבות ומתקני בריאות. במתכונת החופים הזהובים של האיים הקאריביים ומקושטים בבניינים בסגנון ספרדיים אבן, עצי דקל, צמחים טרופיים, וספינה טרופה, המבקרים ירגישו כאילו הם כבר יצאו לחופשה טרופית מבלי לעזוב את הארץ. המקום פתוח כל השנה בחורף המתחם בחוץ סגור אבל במתחם בפנים ישנן בריכות מחוממות.
  5. Everland Speedway – מתחם מסלול מרוצי מכוניות הראשונה בקוריאה, מציע מרוצי מכוניות  בכל ימות שנה מרגשות .
  6. The Glen Ross Golf Club- מתחם גולף המיועד במיוחד לחובבי הגולף מתחם יפה !


פארק השעשועים



סרטון של התהלוכה שצילמתי בפארק


קליפ של 2PM וגירלס ג'נריישן שצולם כפרסומת ל Caribbean Bay

קישור לאתר EVERLAND בשפה האנגלית:


lotteworld
מתחם ה lotteworld נמצא בלב ליבה של סיאול רוב המתחם נבנה בתוך הקניון וכמה מתקנים שדורשים מרחב פתוח נמצאים מחוץ לקניון על אי שנבנה וניתן להגיע אליו בעזרת רכבת. המבנה בתוך עושה שימוש באור השמש הטבעית, והוא פתוח
למבקרים בכל ימות השנה, ללא קשר למזג האוויר.
במתחם יש בנוסף למתקני השעשועים גם  משטח החלקה על קרח, סוגים שונים של מצעדים, כמו גם מוזיאון עממי.
משום שהמבנה הוא בתוך סיאול ניתן להגיע אליו באמצעות הרכבת התחתית תחנת Jamsil היא מגיעה ישר לקניון זמן ההגעה תלוי באיזה אזור בסיאול אתם נמצאים.

במתחם יש בנוסף אקווריום ופארק מיים.



lotteworld

קישור לאתר פארק השעשועים הכולל את האקווריום ופארק המים:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה