אטרקציות נוספות בסיאול :-)


מגדל  - N SeoulTower (N 서울타워)

מגדל N  מוכר לרוב חובבי הדרמות הקוריאניות מהדרמה הפופולרית "בחורים רעים" או "בנים על פני פרחים".
המגדל נפתח לציבור ב 15 באוקטובר 1980 ומאז הפך לאטרקציה תיירותית.
גובהו של המגדל הינו כ 236.7 מטר. המגדל יושב על הר ששמו  Namsan  אשר גובהו 243 מטרים.
המגדל מציע נוף פנורמי מרהיב! של סיאול והסביבה. המבט הוא כל כך מדהים שרבים מחשיבים את המגדל כמגדל הטוב ביותר באסיה.
מבקרים מוזמנים לנסות את מסעדת "N גריל "  בסגנון המערבי אשר מסתובבת- סיבוב אחד כל 48 דקות והשירותים "סקיי"  (חלל מעוצב בצורה אמנותית). שניהם מציעים נוף עוצר נשימה של הנוף העירוני.
במקום יש מסעדות וגלידריות למי שמעוניין לעשות הפסקת אוכל.

ניתן להגיע למגדל בכמה דרכים:
  1. לעלות ברגל על ההר. ממולץ למי שאין לו קשיים בהליכה.
  2. עם אוטובוס התיירים של סיאול.
  3. אוטובוס "שאטל" 
  4. רכבל , רק שהתור אליו ארוך מאוד! אבל לרדת משם אני ממליצה לרדת עם הרכבל במיוחד בערב הנוף מהמם!  התור אינו ארוך והירידה היא ישר לרחוב למיונג דונג.

זהו קישור לאתר של המגדל שם יהיה לכם מידע לגבי דרכי ההגעה והשעות 
ובנוסף מידע לגבי המגדל:

רציתי לשלוח אתכם גם למוזיאון הדובים שיש במקום אבל לצערי הוא נסגר בנובמבר 2013.
אל דאגה יש גם בבניין 63 אבל בקטן.


כמובן שמוזיאון הדובים המפורסם שלהם הוא באי ג'ג'ו אבל על נדבר בהמשך.


נחל Cheonggyecheon

Cheonggyecheon הוא נחל ארוך ומודרני שאורכו כ 11 קילומטר אשר עובר במרכז העיר סיאול. הוא נוצר כחלק מפרויקט התחדשות עירוני, Cheonggyecheon הוא שיקומו של הנחל שהיה פעם שם לפני תקופת שושלת ג'וסון.
זרם הנהר היה מכוסה בכביש מוגבה לאחר מלחמת קוריאה (1950-1953).
כחלק מהפיתוח הכלכלי שלאחר המלחמה שהייתה במדינה בשנת 2003, הכביש המוגבה הוסר כדי לשחזר את הזרם לצורתו הנוכחית היום.
הזרם מתחיל מ Cheonggye פלאזה, מקום אומנויות תרבות פופולרי, ועובר מתחת לסך של 22 גשרים לפני שהוא זורם לתוך הנהר המפורסם נהר Hangang , לאורכו של Cheonggyecheon תוכלו ליהנות מאטרקציות רבות לאורכו.




Cheonggyecheon תוכלו למצוא גם:

מגדל   Spring ומזרקת  Candlelighאשר מסמן את תחילת הנחל:

שתי האטרקציות העיקריות של Cheonggye Plaza הן המגדל SPRING ומזרקת אור הנרות (Candlelight).
"SPRING" הוא פסל של אמן פופ שוודי, קלאס אולדנבורג ומשמש כרקע מרשים למגוון הרחב של אירועי תרבות שמתקיימים ברחבה.
המזרקה Candlelight היא מפל ארוך בגובה 4 מ ', שתי שכבות שזורם לתוך הזרם, ומסמנת את תחילתו של הזרם של Cheonggyecheon כלפי נהר  Hangangהמזרקה היא מדהימה במיוחד בלילה עם התאורות הצבעוניות שלה.




Gwangtonggyo

גשר Gwangtonggyo היה הגדול ביותר בין הגשרים של Cheonggyecheon בתקופת שושלת ג'וסון , אבל  הוא נקבר מתחת לאדמה. במהלך הפיתוח הכלכלי שלאחר המלחמה שהייתה בקוריאה שופץ ולאחרונה שוחזר.
ל Gwangtonggyo יש קסם מיושן שהופך אותו לאחד המקומות המצולמים ביותר בנחל ומאוד פופולרי בקרב התיירים.



מוזיאון Cheonggyecheon 

ההיסטוריה הסוערת של Cheonggyecheon נמצאת בתצוגה במוזיאון Cheonggyecheon שנפתחה בספטמבר 2005. המוזיאון מציע למבקרי ההזדמנות ללמוד על שינויים הרבים של הנחל , הכוללים את  קבורתו מתחת לאדמה ואת שחזורו.
הסיפור מסופר בעזרת תמונות בקנה מידה מודל והתקופה. הכניסה היא ללא תשלום.

מעל הנחל בCheonggyecheon  ישנה בימי ראשון במיוחד פעילויות אמנותיות באזור.
קשה לפרט עליהן כל פעם יש משהו שונה מעניין.

המלצה: מצד ימין מעל ישנו בניין שבו נמצא משרד האינפורמציה הגדול של סיאול שאותו אתם רואים בכל מיני מקומות בקטן וממנו מגיעים האנשים הלבושים באדום ושעוזרים לכם במידע לגבי סיאול שם במשרד ישנה שדרה קטנה וחמודה של בובות אמני הקיי פופ בגודל אדם שאתם יכולים להצטלם איתן. ממש נחמד!


Gwanghwamun Square

כיכר Gwanghwamun נפתחה ב -1 באוגוסט, 2009, מחדש  לציבור.
שם נמצאים שני פסלים מפורסמים אחד של האדמירל Yi Sun-sin משושלת ג'וסון והשני המלך הגדול Sejong משושלת ג'וסון שמאחוריו הארמון:
הכיכר יפה מאוד! גם ביום וגם בלילה מכיוון שישם מזרקה אשר המים יוצאים מתוך הרצפה וילדים מאוד אוהבים לשחק שם.


בניין 63

63 קומות וגובה של 264 מטר , בניין 63 הוא הבניין הגבוה ביותר והמוכר ביותר של קוריאה. בניין 63 מתגאה בנופים מרהיבים של נהר Hangang והרים שמסביב  של Bugaksan Namsan וGwanaksan.
בניין 63  עבר שיפוץ ניכר והמקום מתגאה במתקנים ואטרקציות  הכוללים את עולם המים (אקווריום ענק) , 
קולנוע ה-IMAX, מוזיאון השעווה, תצפית הבניין בקומה האחרונה ישנן מסעדות ומזנון הגדול ביותר של קוריאה  ומגוון רחב של מסעדות אחרות.





נהר האן Han River

נהר האן הוא נהר גדול בדרום קוריאה והנהר הרביעי באורכו בחצי האי הקוריאני.
הנהר מתחיל עם שני נהרות קטנים יותר בהרים המזרחיים שלחצי האי הקוריאני, אשר לאחר מכן מתכנסים ליד סיאול, הבירה של המדינה.

נהר האן וסביבתו שיחקו תפקיד חשוב בהיסטוריה הקוריאנית. שלוש הממלכות של קוריאה חתרו להשתלט על הארץ הזאת, שבו הנהר שימש נתיב סחר לסין (דרך הים הצהוב).
עם זאת, הנהר המשמש כבר לא פעיל לניווט, כי השפך שלו נמצא בגבולות של שתי הקוריאות, הכניסה לאזרחים אסורה.

מקומות ואטרקציות של הנהר:

נהר האן הוא מאוד ארוך לכן ישנן הרבה מקומות לטייל בו, אני ממליצה לרדת בתחנת ________
זה האזור הכי מפורסם של הנהר שם יש הרבה פסטיבלים, מופעים, אפשר לשכור אופניים ולטייל לאורך הנהר ויש מזרקות יפות.

במהלך היום ניתן לראות אנשי עסקים או צעירים הבאים להפסקה מהעבודה או זוגות וחברים שבאים לטייל שם.
המקום הזה מושלם פיקניק ולקחת שייט עם האניות .




נאקסאן פארק- naksan park

פארק Naksan  קיבל את שמו מהמראה שנראה כדבשת גמל.
"nakta" בקוריאנית פירושן גמל ו"סן" פירוש הר. אז אנשים מתייחסים לפארק כ Nakta פTרק או פארק Naksan .
ההר הוא סלע גרניט מוצק. משפחת המלוכה Joseon נהנתה מהיופי הטבעי של הר הגרניט, אך במהלך התקופה היפנית הקולוניאלית ובאופן חפוז של תכנון עירוני הביאו להריסתו של ההר. במאמץ להציל את האזור הירוק והטבע שנותר, עוצב פארק Naksan ב -10 ביוני 2002. הפארק  ממוקם במרכזה של סיאול, פארק Naksan הינו פארק היסטורי יפה המאפשר להציג למבקרים בו את הפאר של העיר כולה.




לאחר טיול בפארק ניתן לרדת לטיול בשכונה המהממת! שם צולמו המון דרמות וסרטים וכמובן שתוכלו למצוא המון ציורי קיר ומדרגות מרשימים והמוכר ביניהם כמובן הוא ציור הפרחים על המדרגות.


**לאחר הטיול בפארק ובשכונה ממליצה לקחת מונית למקדש Gilsangsa שלא נמצא רחוק משם לגבי המקדש יש פירוט בפוסט על המקדשים בקוריאה. המקדש ממוקם בשכונה עשירה ששם צולמו בתיהם (וילות הפאר)  של העשירים בסדרות והסרטים הקוריאנים.



כפר קוריאני מסורתי בסיאול- Namsangol Hanok Village Seoul

אם אתם יורדים בתחנת הרכבת התחתית בChungmuro ​​, אתם ממש בחזית של הכפר: 
Namsangol Hanok (כפר קוריאני מסורתי).  זה די  מעניין למצוא באזור זה כפר קוריאני מסורתי העומד בין הבניינים הגבוהים. בכפר זה חמישה בתים מסורתיים משוחזרים וביתן, בריכה וכמוסת זמן, שהופכים אותו למקום מושלם לצאת לטיול.

כשאתם נכנסים לשער החזית, תוכלו לראות את העמק הרחב ובניין Chunugak משמאל לברכה. יחד עם הבריכה, זה מקום נהדר שבו מתקיימים  מופעים. בצד תוכל לראות חמישה בתים מסורתיים. בתים אלו נבנו מחדש לשחזור הבתים המסורתיים של שושלת Joseon ושייכים לאלה של מעמדות חברתיות שונות, דירוג מאיכרים למלך. הרהיטים בבית ממוקמים כדי לעזור לאורחים להבין את חיי היום יום של העבר, והבתים המסורתיים נקיים והפריטים העתיקים שלהם מספקים הזדמנות לצילום נהדר. אם אתם רוצים לבדוק כמה מזכרות, כדאי לכם עצור ליד תערוכת מלאכת היד המסורתית שבו אתם יכולים לקנות כלים קטנים ופריטים אחרים.
אתם יכולים לקבל גם תה וכיבוד מסורתיים.

במקום יש משחקים מסורתיים שאתם יכולים לנסות, כגון: 'neolttwigi' (קפיצה לים נדנדה), 'tuho' (זריקת חץ) ו 'yunnori' ( משחק מסורתי של זריקת מקלות  עץ).
אל תשכחו ללכת לראות את טקס הנישואין המסורתי! במהלך סופי השבוע, נישואים מסורתיים מוצגים במעון Bak Yeong Hyo's . טקס הנישואין המסורתי הוא אירוע מעניין גם את הקוריאנים והזרים יחד ורבים מתאספים לצפות. בעונת החורף (נובמבר עד פברואר), אין טקסי חתונה רבים ככל שמתקיימים באביב ובסתיו.




פולק ויליג' כפר קוריאני מסורתי (מחוץ לסיאול)

הכפר נמצא מחוץ לסיאול באחת העיירות לידו כחצי שעה נסיעה באוטובוס.
הוא הנו שוכן בסביבה טבעית של כ 243 דונם, מבקרים יכולים לחוות את האווירה הטבעית עם מעל 260 בתים מסורתיים המזכירים את תקופת שושלת  Joseon השושלת המאוחרת, לרבות מוצרים וביתיים שונים מאזורים שונים. כל הדברים שם עברו שחזור על מנת לספק למבקרים את חווית העבר, כגון: אוכל קוריאני, בגדים, וסגנון דיור של העבר.

בכפר תוכלו לחוות בכעשרים סדנאות, עבודות יד שונות, כגון כלי חרס, סלים, winnowsמרכולת במבוק, מרכולת עץ, נייר, כלי נשיפה, כלי נגינה, כלי ברזל ורקמה מבוצעות במקום.
בכפר תוכלו לראות את אורחות החיים של דורות העבר שנשמרו בקפדנות, ניתן לראות סגנונות חיים שונים נפוצים בתקופת שושלת Joseon. ואפילו לחוות חתונה מסורתית!

תוכלו  לבקר במוזיאון העממי, כמו גם במוזיאון לאמנות (אמור להיפתח) כדי לראות וללמוד על מהותו של מכס התרבות ועממי הקוריאני.



המוזיאון הלאומי קוריאה

המוזיאון הלאומי של קוריאה ממוקם רק 1.5 ק"מ מתחנת הרכבת Yongsan . זהו המוזיאון הגדול ביותר בקוריאה. המוזיאון מספר את הסיפור של ההיסטוריה המרתקת של קוריאה, מימי קדם ועד העידן המודרני.

בנוסף לגלריות עם מגוון רחב של יצירות לאומיות ובינלאומיות, המוזיאון הלאומי של קוריאה הוא  הבמה למספר פעילויות תרבותיות הקשורות לאוסף שרידים ושימור, מחקר וניתוח, הדרכה חברתית, פרסומים אקדמיים, תוכניות חילופי תרבות בינלאומיות, קונצרטיםועוד. יש לו מבקרים מכל הגילים את ההזדמנות להשתתף במספר האירועים החינוכיים
ותוכניות תרבות איכותית.

המוזיאון גדול מאוד מדהים ביופיו ובנוף שלו ( ניתן ליראות משם את ההר שעליו נמצא מגדל N).



פארק האולימפי סיאול.

הפארק אולימפי הוא מתחם פנאי מרשים עם שרידים היסטוריים. במתחם ישנם מגרשי ספורט,  מרחב דשא, ויער ידידותי לסביבה.  המקום הינו מורשת של אולימפיאדת סיאול 1988, הפארק לא רק מכיל בתי זירת הספורט הגדול במדינה, אלא גם הפך למקום שבו תושבי סיאול באים כדי להירגע. בפארק ישנו אצטדיון ענק שמקיימים שם משחקי ספורט וכמובן הופעות של  כוכבי K-POP וכוכבי POP מרחבי העולם.


בגלל שהפארק האולימפי הוא כל כך גדול ולוקח יותר משלוש שעות לטייל בו, למבקרים מומלץ לקרוא את  הכניסות, יציאות ומסלולי הנסיעה  לפני שהם מתחילים. כדי לחסוךזמן נוסף, ניתן להגיע לפארק ע"י הרכבת התחתית הממוקמת בסמוך לכיכר השלום.



האי נאמי Nami Island

האי נאמי הוא אחד מהמקומות המהממים והרומנטים שהייתי בהם! באי תוכלו לראות הרבה זוגות ומשפחות שמגיעים לביקור.
האי נוצר כתוצאה מהבניית סכר Cheongpyeong. זה חצי אי בצורת  ירח.
על האי נקבר גנרל נאמי (שעליו נקרא האי), שהוביל לנצחון גדול נגד המורדים במאה ה13 של המלך ה 7 של שושלת Joseon, המלך Sejo (שלטון 1,455 ~ 1,468 ). 
האי הוא 63 קילומטר מסיאול לכיוון Chuncheon, והוא מפורסם בזכות כבישי העץ מרופדים והיפים שלו. האי הוא 30 דקות מ Chuncheon ומרחק שעה נסיעה מסאול.
ניתן להגיע ברכבת ומשם מונית למתחם האי. 


תכונה מיוחדת של Namiseom האי היא שאין עמודי טלפון. זאת משום שכל חוטי החשמל נבנו מתחת לאדמה כדי לשמור על התחושה הטבעית של הנוף. על האי תמצאו עצי ערמונים ועצי צפצפה. באמצע האי, יש שדה דשא. הוא מורכב ממתקני חינוך
והדרכה, אתרי קמפינג, בריכות שחיה ומתקני ספורט מים לסירות מנוע וסקי מים. יש גם פרק שעשועים עם קרוסלה-סיבובים, משטח החלקת רולר, ויש מתקני לינה כגון וילות נופש וביתנים. ניתן לשכור אופניים ולטייל איתם באי.
לאי ניתן להגיע בשני דרכים או אנייה קטנה שלוקחת אתכם לאי או דרך אומגה שיורדת מההר ממול ישירות לאי.



אתר הבית של נאמי איילד:
https://www.namisum.com/_ver01/_bbs_iw2000/index2.php


Ice Skating in Seoul מתחמי החלקה על הקירח

לכל אוהבי החלקה על הקרח ישנו מתחם ענק במתחם העירייה להחלקה על הקרח בעונת החורף בלבד משום שהמתחם הנו נמצא בחוץ אם אתם מגיעים לקוריאה בעונות שאינן עונת החורף אני מציעה על מתחם ההחלקה על הקרח שנמצא ב lotteworld

מתחם ההחלקה שנמצא במתחם העירייה הוא המוכר מבין כל מתחמי ההחלקה על הקרח בסיאול, כל אוהבי הדרמות יזהו אותו מייד! שמו של המתחם הוא City Hall Square-Seoul Square   כמו שהזכרתי הוא משטח החלקה חיצונית ציבורית פתוח מדי דצמבר מול עיריית סיאול. בדרך כלל סוגר סביב אמצע פברואר. שעות הפעילות בדרך כלל 10:00-22:00 סופי שבוע עד 23:00. בכל אופן מומלץ לברר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה